dag 22 (13-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu dag 22 (13-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

dag 22 (13-7-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

16 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Dit weekend (13-14 & 15 Juli) hebben wij een tour-weekend gevolgd van Xtreme Sport. Dit weekend heette de ‘’Garden Route’’. De planning was als volgt: Vrijdags ochtend vroeg werden wij bij ons appartement opgehaald om vervolgens naar ‘’Addo-park’’ te rijden, hier zouden we dan blijven tot een uur of 4 om verschillende soorten dieren te zien. Na het park zouden we naar een soort kabelbaan gaan om over een diep ravijn te ‘’ziplinen’’. Echter was dit de planning en verliep het niet zoals gepland. Vrijdag ochtend regende het namelijk zo verschrikkelijk hard dat de organisatie niet precies wist wat we nou wel of niet konden doen dit weekend. Onderweg naar ‘’Addo-park’’ vertelde de gids ons dat hij dit extreme weer nog nooit had meegemaakt in al die jaren dat hij al gids was. Wij keken elkaar alweer aan en dachten dit hebben wij weer, maar goed. Je moet er het beste van maken. Aangekomen bij Addo-park bleef de regen aanhouden en was het zitten in een bus met open dak niet echt het leukste wat je op dat moment kon doen. De dieren vonden het weer ook niks en lieten zich dan ook amper zien. Toch is het nog gelukt om een aantal foto’s te maken van de verschillende dieren. Na het park zouden we eigenlijk naar een diep ravijn gaan voor de ‘’ziplining’’ en voor het schieten van mooie foto’s, maar door het ontzettend slechte weer, werd dit gewoon te gevaarlijk. We zijn dus uiteindelijk een stuk eerder aangekomen in ons bagpackersverblijf. De meeste mensen van de groep waren erg sacherijnig, omdat de eerste dag van het weekend al gelijk ‘’mislukt’’ was. Ondanks dit wilde wij het toch nog gezellig maken en besloten het maar op een drinken te gooien in het verblijf. Echter was de groep zo superrrr gezellig dat we binnen no-time met z’n 3en over waren. Toen hebben we nog maar een aantal drankjes genomen en zijn lekker naar bed gegaan.

***Meer Foto's volgen nog***

• 16 Juli 2012 - 18:37

Nel Baron :

ondanks het weer toch mooie opnames mannen..leuk verslag...