Dag 27 (18-07-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 27 (18-07-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 27 (18-07-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

19 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was het de dag van Nelson Mandela! Hij is vandaag 94jaar geworden en dit werd in het hele land uitgebreid gevierd. Wij moesten in de ochtend verschillende kindjes uit town-ships ophalen, die dan vervolgens wat te eten en te drinken kregen op een gezamenlijk afgesproken plek. Het was een erg leuke dag, maar wel vermoeiend! De kinderen waren erg aanwezig, omdat dit voor hun 1 van de leukste dagen per jaar is!

Nadat de dag goed was verlopen, zijn we met zn 4en wezen uit eten. Dit deden we bij Mama Afrika! Dit was een erg gezellige tent en de moeite waard om te bezoeken. Het werd een erg gezellige avond, zie foto's & filmpies!

• 20 Juli 2012 - 16:25

Nienke :

Wat een lieve kindjes allemaal en wat leuk om jullie zo uitbundig te zien dansen:)