Dag 23 (14-07-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 23 (14-07-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 23 (14-07-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

16 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tijdens het slapen hoorde we het regenen als een gek en zeiden tegen elkaar. ‘Er valt nu zoveel regen, dit zal morgen dan wel meevallen’. Nou niets was minder waar, want dag 2 was nog erger dan dag 1. De leden van de organisatie zaten met hun handen in het haar, want ze wisten niet wat we moesten doen. Het hele programma dit weekend was out-door en in-door is hier eigenlijk helemaal niet mogelijk.De planning voor vandaag was dan ook: Bungy-Jumpen, Olifanten verblijf & wilde katten verblijf. We zijn evengoed met de bus naar de olifanten verblijf gegaan, maar door het aanhoudende moesson weer zijn we dan ook gelijk weer terug gekeerd naar het bagpackersverblijf. Deze dag was dus echt een ontzettend kansloze dag, maar goed ook nu wilden wij dit weekend niet opgeven en wilden wij dan nog maar wat maken van de avond met de oo! zo gezellige groep.
Wij hadden als idee om een ‘’Beer-pong’’ toernooi te houden. Beer pong is een spel met een ping-pong bal en een hoop bierglazen. Door middel van het gooien van de ping-pong bal en wat spelregels heb je binnen no-time het nodige alcohol in je lichaam en een hoop plezier. We hebben uit ons zelf grote vellen en stiften gekocht om dit toernooi in elkaar te zetten & Jordy had gezorgd voor de muziek. Ook moesten er wat prijzen komen voor de winnaar van het toernooi. ’S Avonds begon het toernooi en het ‘’feest’’ en dit verliep allemaal erg leuk en gezellig.