Dag 24 (15-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 24 (15-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 24 (15-7-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

16 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

De laatste dag was het weer gelukkig beter en zijn we in de ochtend vroeg vertrokken om zoveel mogelijk dingen te kunnen doen. Dit werd uiteindelijk Bungee Jumpen en het bekijken van de bekende Kangoo Caves. Deze dag was erg geslaagd, want we zijn alle 3 van de hoogste Bungee-Brug ter wereld gesprongen. Dit was een hele aparte en mooie ervaring. De eerste paar secondes van de sprong heb je echt het idee dat je de dood tegemoet ziet. Echt een hele vette dag en we zijn dan ook blij dat we dit gedaan hebben. We hebben het ook op film staan, helaas kunnen deze niet op de site, omdat deze iets te lang duurt.

***Er volgen nog meer foto's***

• 16 Juli 2012 - 18:53

Max:

Hey heren,

Misschien is het mogelijk om het filmpje te uploaden via Youtube.com, nog fijne stagevakantie. :D

Max

• 16 Juli 2012 - 19:02

Nel Baron:

jammer dat hel fimpje er niet op kan maar ik heb een film opgezocht op you tube over die sprong brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr lef hoor

• 16 Juli 2012 - 19:51

Nel Baron:

gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf die foto,s

• 16 Juli 2012 - 20:03

Suzan Snijder:

Jeetje zeg wat een belevenis en wat een gave foto's!

• 17 Juli 2012 - 05:51

Tobias:

Je eh wel lef dikke

• 17 Juli 2012 - 06:02

Nienke :

Wat een super gave foto's!! Wat moet dat vreselijk eng zijn geweest!!

• 17 Juli 2012 - 07:53

Jennifer:

Waahh gaaaf man. Ik krijg hier gewoon al krieels als ik kijk naar die foto´s

• 17 Juli 2012 - 08:52

Greetje:

Prachtig om te zien Arjan, wat zal dat een gaaf gevoel hebben gegeven als je je eigen laat vallen. Ik ken het een beetje toen ik mijzelf uit een vliegtuig liet gaan op Texsel ik vond dat toen ook heerlijk.
    Leuk al die foto,s ik blijf je volgen hoor.
    Kusjes en voorzichtig he DOEI

• 18 Juli 2012 - 20:45

Melanie En Richard:

Jongens wat een lef.
    Ik denk dat het net als de foto met Messie in Nou Camp, trucage is. Hahaha!
    Echt supervet.

Veel plezier nog en dikke kus voor Jordy van Mammie.