Heenreis - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

22 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zooo de lange vlucht zit er dan eindelijk op! Het vertrek vanuit Amsterdam verliep niet al te soepel, omdat uiteraard onze ''wegwijs-musketier'' zijn koffer weer te groot was! Zelfs lindsay(zus van Jordy a.k.a de wegwijs-musketier) kon de koffer met VEEL geweld niet dicht krijgen. Dit viel ons eigenlijk toch wel zwaar tegen, maar goed met veel proppen, duwen en stuntelen konden we uiteindelijk lekker naar Engeland vliegen. Eenmaal aangekomen in Londen was het zoeken naar een casino, want Brian(a.k.a de paling-musketier) had al meer dan 8uur geen gokkast gezien en dit viel hem toch wel zwaar. Helaaaaas voor hem en mooi voor ons was dit niet aanwezig in het O! zo zonnige Londen.

Bij het avondeten in Londen kwamen we al de eerste giraffe tegen, dit was vroeger dan gepland. (Zie foto). De vliegtocht naar Kaapstad verliep echt prima & zonder problemen. NOT!!! De vliegreis was echt eerlijk waar een ware hel. We dachten dat we 3 ruime plekken hadden besteld, maar aangekomen in het vliegtuig bleek dat we bij elkaar op schoot moesten zitten en je je kont niet kon keren. Maar afijn, dit is natuurlijk helemaal niet zo erg en we hadden de goede moed er toch nog in! Dit werd echter binnen 7.5minuut verpest, omdat we knietjes in ons rug kregen & bestookt werden door huilende baby's. Na zelfs een aantal verschijnselen van artrose & een lichte hernia, konden we gelukkig wel allemaal ons eigen film kijken en zijn we veilig aangekomen.

In Capetown-airport werden we ontvangen door iemand van onze stage-organisatie. Deze heeft ons geholpen om de weg te vinden naar ons appartement. Het appartement ziet er keurig & schoon uit. 's Middags zijn we nog met een aantal huisgenoten wezen zwemmen in een zwembad dichtbij, dit was genieten na zo'n lange reis!

Maandag hebben we een kennismaking met ons stagebedrijf en begint onze eerste werk/stagedag. We houden jullie op de hoogte!

Dikke kus van de drie musketiers!

• 22 Juni 2012 - 20:56

Brian:

Ik zie hier 2 jongens die al vanaf Zaterdag ochtend 8 uur wakker zijn en Zondag middag om 13:00 de taxi pakken met een vliegrit van 14 uur achter de rug..... Behoooooorlijk moe.
    @ Nu toch echt maar eens gaan slapen.