Dag 2 (23-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 2 (23-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 2 (23-06-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

23 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Zaterdag 23 Juni 2012

Dag 2 is niet helemaal probleemloos verlopen… Helaas is onze opper-musketier naar huis gegaan vanwege het overlijden van zijn opa. Hij vertrekt om 19:50 naar Johannesburg en vandaar vertrekt hij naar Amsterdam. Hij komt aankomende vrijdag weer terug en dan gaat ons project weer met zn 3e verder.
Vandaag hebben we een Afrikaanse telefoon gekocht en onze Polo vivo opgehaald!
Het is een mooie auto en er werd ons dan ook aangeraden om er een verzekering op te nemen. De vrouw achter de balie van het verhuurbedrijf kwam zelf uit een township. Zij vertelde ons dat een auto met 3 blanke jongens een doelwit is voor de mensen in een township. De kans is dan ook aannemelijk dat er dingen kunnen gebeuren met de auto, dus een verzekering was toch wel nodig.

Voor de rest hebben we een wandeling gemaakt langs de zee en verdwaald geraakt uiteraard.(Met dank aan onze Wegwijs-musketier) Gelukkig zijn de taxi’s makkelijk te vinden, want iedereen wilt hier wel wat geld verdienen.
Het vooruitzicht voor deze avond is
goed. Jordy & Brian gaan het uitgaansleven bekijken.
Arjan heeft het rustig. Gelukkig vind die het vliegen wel leuk, want hij verheugd zich er de hele dag al op!

Nu we de auto hebben, zullen we de buurt hier echt gaan verkennen enn dan komen waarschijnlijk de eerste echte foto’s van Cape Town!!!

• 25 Juni 2012 - 06:26

Simon Veerman:

Nou kale,
    Hoe is het helemaal naar Z-Africa te gaan om te sporten?
    Ben lichtelijk jaloers op je, hier hebben we natuurlijk maar een kwart zonnetje aan de hemel.
    Naja kwart... moet niet zo overdrijven! T is gewoon ronduit klote weer.
    Veel succes met het trainen van de vele Starvin' Marvin's!!!!!

• 25 Juni 2012 - 19:32

Arjan Baron:

Hee Simon!! Het weer is hier ook niet perfect. Vanaf Woensdag wordt het weer lekker weer!
    Morgen waarschijnlijk regen maar we gaan gewoon buiten naar het strand om een bootcamp te geven aan deze jongens! voor de rest is Zuid-Afrika echt een schitterend land.