Dag 7 (28-06-2012) & Dag 8 (29-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 7 (28-06-2012) & Dag 8 (29-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 7 (28-06-2012) & Dag 8 (29-06-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

29 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag zijn we naar onze stageplek gegaan en hebben een les van seksuele voorlichting bijgewoond. De mensen die de les volgde waren afkomstig van de settlement genaamd ''takkegat''. Wij hebben de kleine kinderen onder onze hoede genomen en hebben leuke spelletjes met ze gedaan. De kinderen vonden het prachtig en zijn ontzettend dankbaar dat wij dit met hun gingen doen.

De volgende dag hadden wij vrij en waren van plan om de ''tafelberg'' te beklimmen. Dit werd ons alleen afgeraden, omdat er een ontzettende mistwolk boven Kaapstad hing. Hierdoor zijn we naar ''Waterfront'' gegaan. Dit is een stadje vlakbij. Het is hier erg toeristisch, maar er is wel een hoop te doen. We zijn naar een aquarium geweest, wat dingen bezichtigd en heerlijk gegeten. Later op de dag hebben we Arjan van het vliegveld opgehaald en hebben we de week met elkaar doorgenomen. Arjan was een week terug in Nederland, dus die hadden we een hoop te vertellen.

Morgen staat ''Kaap de goede hoop'' op de planning. Het volgende verslag komt er spoedig aan!