Dag 11 (2-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 11 (2-7-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 11 (2-7-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

02 Juli 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag hebben wij weer stage gelopen namens en bij TLC Outreach Projects. We begonnen de ochtend met een stukje theorieles. Jordy heeft voor de groep het een en ander uitgelegd over spieren en functie ervan. Dit was van 10 tot 11. Hierna zijn we hardlopend naar het strand gegaan en hebben hier de jongens afgebeuld. We hebben met de jongens zware oefeningen gedaan en uiteindelijk gerugbyd. Na de gezamenlijke lunch zijn we naar 2 verschillende settlements gegaan. We hebben hier met de kinderen een aantal balspelen & partijtjes gedaan.
Het is echt ontzettend leuk om alle kinderen zoo enthousiast te zien als wij aankomen. Ze staan ons letterlijk op te wachtten en de settlement loopt leeg naar het grasveld. Na ja grasveld.....er lag overal troep en er zaten gaten in van een meter diep.

De dag verliep erg goed en we zijn weer ervaringen rijker.
Zie foto's en filmpieeees!

• 02 Juli 2012 - 20:04

Nienke :

Wat ben ik toch blij dat jullie er zoveel leuke dingen op zetten en wat leuk om al die kinderen daar te zien. Kunnen jullie niet zo'n schattig klein kindje voor mij meenemen:p? hihi
    Jullie zijn toppertjes!!
    xx

• 02 Juli 2012 - 20:12

Nel Baron:

mooi om te zien jongens ..trots op jullie,,

• 03 Juli 2012 - 08:02

Kevin:

Goed bezig mannen! Mooi initiatief.

• 05 Juli 2012 - 08:01

Stegink:

Hey Mannen,
    heel tof om te lezen dat jullie lekker gaan...zag ik nou een anatomieles in het latijn?

Jullie maken echt een verschil door te doen, wat je daar doet!! Een betekenisvolle invloed op je directe omgeving.. Keep up the good work!!

Maak nog veel leuke foto's en filmpjes, dan gaan we ze komend schooljaar bekijken..

Heel veel succes nog!!