Dag 5 (26-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu Dag 5 (26-06-2012) - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Arjan Baron - WaarBenJij.nu

Dag 5 (26-06-2012)

Door: dedrieverdwaaldemusketiers

Blijf op de hoogte en volg Arjan

26 Juni 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Onze 5e dag hier en het regent keihard! Toch hebben we moeten stage lopen uiteraard, en zijn dus netjes om 09:15 vertrokken naar Blouwbai waar onze organisatie zit. Daar waren de jongens aan het bidden toen wij binnen kwamen en hebben ze pap gegeten. Wij zijn ondertussen onze theorie les gaan voorbereiden. We hebben ze verteld wat voor na en voordelen voeding, alcohol en drugs hebben. Daarna zijn we naar het strand gaan hardlopen met ze(1,5KM) en hebben daarna een circuit training gegeven aan de jongens. Ze hebben zoiets nog nooit gedaan en nog nooit zulke zware moeilijke bewegingen moeten maken. Bekaf op het einde van de training zijn we weer terug gerent, omdat het weer niet normaal hard begon te regenen. Eenmaal aangekomen zijn ze allemaal in een klein huisje gaan zitten en de helft is in slaap gevallen terwijl ze film zaten te kijken. Na de middag lunch hebben we speelse spelletjes gespeeld om hun namen en hobby’s beter te leren kennen. En begon het opnieuw keihard te regenen. De townships zouden leeg zijn vanwege het weer dus zijn we daar niet naar toe gegaan helaas. Gelukkig wordt het weer beter morgen(als we het weerbericht moeten geloven) En gaan we dus wel naar de townships.